lørdag, januar 24, 2009

Første forespørsel: musikk i fokus

Mailen er sendt som skrevet (med unntak av redigering) til post at janthomasstudio dott no. Redaksjonen avventer svar.

Hei JT

Mitt navn er Tim Tisharbo, ved min side sitter Mads Altersten. Sammen har vi en visjon - en drøm. Vi har siden 2003 vært musikere sammen. Tidligere har vi opptrått både 5. juledag og på Norges nasjonaldag (som du jo vet er 17nde. maj). Vi har trent i årevis på rockeverkstedet v/mentor Jarle Hagen, velkjent fra lett-metallbandet Pale Forest, som gjorde mer eller mindre suksess i Tyskland ved starten av det nye millenniet. Så la oss komme til saken.

Vi har lastet ned en trial versjon av Microsoft Songsmith, utviklet ved Microsoft Labs. Dette har vi brukt til å sette sammen vår ferdige demo-cd. Navnet på gruppen er "Harlem Motherfuckers". Vi bor for øyeblikket i Tha Br0nx of Oslo: sentrum. Vi er stolte av å få presentere en splitter ny musikkgenrè i samme slengen: "Frels-Hop" - en såkalt mash-up mellom hip-hop (kjent som musikkgenreen fra the Queens) og Gosbell/r and b.

Vedlagt i mailen får du en liten smakebit av konseptverket "Velkommen til Edens Hage". Hvis dette faller i smak - SÅ RING MEG DA! (på telefon-nummer: 00000000).

Mvh,

Sangen vår er rated "songtastic" av Microsoft.

PS1:
Vi heter Mats og Timm.

PS2:
Jeg har sett deg på TV, og møtt Vendela i virkeligheten.

Last ned/hør sangen her.

1 kommentar:

  1. Har dere noen andre sanger? Kanskje noen litt drøye? DET vil jeg gjerne høre...

    SvarSlett